Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
Державний «Ощадбанк» скасував комісію при здійсненні платежів в інтернет- та mobile-банкінгу «Ощад 24/7». Про це йдеться в повідомленні прес-служби банку. «З 10 січня 2018 […]
Вартість бареля нафти на світових біржах перейшла позначку $100. Аналітики передбачають, що до кінця року котировка нафти здатна дійти й до $150 за барель.
Коли виникає запит на використання вантажного таксі, у деяких випадках немає необхідності або можливості бути присутнім на всьому етапі перевезення. У яких […]
50 сімей в Україні володіють $125 млрд., коли річний бюджет країни – менше 30 млрд. грн У цьому причина того, що український народ так погано живе