Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
Країни Європейського Союзу повинні поступово збільшувати вік виходу на пенсію. Відповідну рекомендацію дала Єврокомісія: чиновники у Брюсселі вважають, що європейці надто довго «сидять» на пенсії.
Наскільки городяни Полтави і Чернівців опанували інструменти партисипації Бюджет участі – метод, коли частиною місцевого бюджету розпоряджаються громадяни безпосередньо, а не через […]
Населення Чисельність наявного населення області на 1 березня п.р., за оцінкою, становила 901,0 тис. осіб. У січні–лютому п.р. чисельність наявного населення області […]
Внаслідок війни багато українців або втратили роботу, або отримують скорочену зарплату. Щомісячний дохід впав, а ціни зросли, тому українці активно шукають роботу […]