Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
Галина Пахачук є членом правління ПриватБанку. До того вона очолювала департамент боргової політики Міністерства фінансів. Як повідомляюють Наші гроші, згідно з декларацією за 2016 рік, […]
Московська біржа з понеділка, 21 серпня, припинить торги валютною парою гривня-рубль.Про це повідомляє прес-центр Московської біржі. “З 21 серпня на валютному ринку Московської біржі […]
Міністр соціальної політики Андрій Рева не виключає затримок з виплатами пенсій, це в тому числі залежатиме і від переговорів з Міжнародним валютним […]
Полтавщина – прошу зауважити, з наголосом на передостанньому складі – не лише край галушок – тут наголос на останньому, – самогону і […]