Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
Радилися на спільній колегії Головного управління юстиції та Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області
Щоденна британська газета The Gardian, яка торік відсвяткувала своє 200-річчя, розповіла про несподіваний і досить цікавий експеримент шведської фірми з невеличкого містечка […]
«Щасливчиками» стали КП «Міжнародний аеропорт «Чернівці», чия економія коштів становитиме майже 4 млн. грн, «Чернівціводоканал» (майже 1,5 млн. грн), «Чернівецьке тролейбусне управління» (500 тис. грн.) та «Чернівцітеплокомуненерго» (понад 300 тис. грн).
Російська військова агресія – головна, але не єдина причина економічної кризи останніх років в Україні. Важливу роль відіграли внутрішні чинники, точніше політика […]