Лінія «довіри» створена з метою забезпечення стабільності банківської системи, захисту інтересів вкладників і кредиторів банку, підвищення ефективності наглядових дій, отримання оперативної інформації про невиконання банками своїх зобов’язань перед вкладниками (фізичними особами), надання консультацій та відповідей за зверненням фізичних і юридичних осіб з питань банківської діяльності.
Призначення телефонної лінії «довіри» – надати можливість населенню області (міста) оперативно інформувати управління Національного банку України в Чернівецькій області про непорозуміння, які виникають у процесі спілкування з працівниками банківських установ, одержувати роз’яснення з різних питань, що стосуються компетенції Національного банку.
Громадяни можуть звертатися з інформацією про можливі порушення у сфері банківської діяльності, неправомірні діяння з боку працівників банківських установ.
Робота телефонної лінії «довіри» здійснюється на принципах недопущення приниження честі та гідності осіб, які зателефонували, збереження таємниці звернення, та інших відомостей.
Звернутися на телефонну лінію «довіри» можна за телефоном
8 (0372) 58-41-37
з 9-00 до 13-00 та з 14-00 до 18-00 години в робочі дні.
Прес-служба управління Національного банку України в Чернівецькій області