Український споживач потерпає від завищених цін і простроченого товару

За моніторингом Держспоживслужби, найчастіше ( у 67% випадків) український споживач скаржиться сьогодні на послуги ЖКГ й погану якість непродовольчих товарів. У супермаркетах вже не дивуємось, знаходячи упаковки харчів із простроченими датами. Придбані в інтернеті речі приходять іншого кольору, розміру й фасону, а в магазинах цілком спокійно можуть нахамити.

Найбільше порушення – відсутність інформації про товар (75%) і реалізація простроченої продукції (17%). Найбільше скарг споживачів задоволено в торгівлі харчами (42,8%), трохи менше – у торгівлі непродовольчими товарами.

Зі 177 перевірених українських АЗС порушення зафіксовані в 61% випадків.

Під час проведення в Україні моніторингу державних регульованих цін на ліки у рамках програми «Доступні ліки» виявлено завищення цін на загальну суму 1,2 млн грн.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *