Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
11 жовтня у Мармуровій залі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича відбулась церемонія відкриття ХХ Всеукраїнського фото- та кінофестивалю «Осінні барви Буковини […]
Володимир Куліш залишився головою обласної організації «Нашої України». В готелі «Буковина» на партконференції відбувся ІІ етап виборів голови. З першої спроби конференція не обрала голову – жодний з двох кандидатів не набрав більшості голосів
Сукня до свята має відповідати вимогам прийдешнього року.
Дві чернівчанки – Домка Цуркан і Любов Булега – та 78-річна мешканка Хотинщини Оксана Біла звернулися до редакції з подякою медикам перепрофільованого […]