Препарати з реклами: панацея чи каліцтво?

Щоранку по радіо чую рекламу препарату «Озорит», який лікує і внутрішньочерепний тиск, і катаракту, і глаукому, і багато інших складних очних захворювань. Порадьте будь ласка, чи можна цьому вірити?

Світлана Хлібчин, Чернівці

На запитання чернівчанки відповідає Марина КАРЛІЙЧУК, лікар-офтальмолог вищої категорії, кандидат медичних наук, доцент:

– У цій біологічній добавці, яка має назву «Озорит», втім, як і в багатьох інших, є вітаміни В, D і зокрема, А. Останній сприяє зросту тканин. Це значить, що  препарат не можна приймати людям з доброякісними пухлинами. Але завважте, не кожна людина знає – є в неї пухлина чи ні. Крім того, є дані про те, що курці, які вживають вітамін А, ризикують захворіти на рак легенів. У жодному разі не можна бездумно «хапатися» за будь-яку біологічну добавку. Адже, крім того, що ви втрачатимете час, а хвороба прогресуватиме, ви можете зашкодити ще й іншим органам. Отож перед вживанням будь-якого препарату краще порадитися з лікарем.

1 response on Препарати з реклами: панацея чи каліцтво?

  1. Раджу відноситись до подібних препаратів з обережністью. Може так статися що це звичайний комплекс вітамінів я кий начеб то безпечний але і толку для лікування ніякого.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *