Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Чернівецький транзит Кельменецький митник у змові з приватними підприємцями налагодив контрабандне ввезення з Польщі плазмових телевізорів, пральних машин, холодильників і витяжок. До […]
Судитимуть колишніх працівників Берегометського лісомисливського господарства, які за підробленими документами зрубали дерев на майже 4 млн грн Працівники ДБР завершили досудове розслідування […]
– З четверга, 23 вересня, на всій території України буде встановлено «жовтий» рівень епідемічної небезпеки. Таке рішення сьогодні ухвалила Державна комісія […]
Wi–Fi та інтерактивні дошки у класах, персональні мобільні пристрої у першокласників та інші інтерактивні мультимедійні електронні засоби навчання будуть придбані за […]