Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Завтра, на майданчику тролейбусного депо розгорнеться «Щедрий кошик Чернівців» Сезонний ярмарок з продажу сільськогосподарської продукції працюватиме цілодобово з 18 вересня до 30 […]
Нововведення почало діяти з нинішнього 2024 року. Про це під час брифінгу, що відбувся 15 січня, повідомив підполковник Ігор Заруднєв, помічник начальника […]
Коли очікувати геомагнітних коливань У квітні 2025 року очікуються кілька магнітних бур різної інтенсивності — від слабкої до потужної. Сильна геомагнітна активність […]
Міське управління праці та соціального захисту населення закликає осіб без постійного проживання під час сильних морозів безкоштовно отримати нічліг, гаряче харчування та інші соціальні послуги у центрі ресоціалізації бездомних, який діє у Чернівцях на вулиці Гайдара,9А