Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Найвища чеснота людини – співчуття. І здатність пережити чуже горе, як своє. Це як тест на людяність. Або, в наш здичавілий час, […]
А волею випадку наступного дня одіозний Журавський відкликав свій закон. тИМЧАСО… Як тільки місцеві журналісти заявили, що протестуватимуть у зв’язку з ухваленим […]
Вимкненням світла люди доброї волі продемонструють символічний акт всесвітнього єднання перед обличчям однієї з найважливіших проблем сучасності – зміни клімату і глобального потепління
Депутат обласної ради Руслан МЕЛЬНИК, який постійно переймається питаннями якості обслуговування буковинців енергетиками, саме вчора навідався до редакції. Жартома «заспокоїв» колектив: «У […]