Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Базу даних нелегальних перевізників створили в Чернівецькій ОДА для посилення контролю за нелегальними перевізниками. Щодня 3 спеціалізовані групи здійснюють контроль на маршрутах
Такого «зорепаду» «Шепетівка» ще не бачила! Найкращі барди з усієї України з’їхалися на ювілейний авторський концерт Володимира Каверіна. Валерій Марченко та Інна […]
– У Румунії за ґратами найбагатша людина країни – ходячий гаманець, власник банку Іон Нікулає. Це щось на кшталт Ахметова чи Коломойського. […]
Діалог: – Подруго! Що з тобою сьогодні коїться? Бува, не захворіла? На тобі лиця нема… – Та вчора з благовірним посварилися. Такого […]