Державні преференції: для споживача чи для Обленерго?

Буковинцям такий статус монополіста не до вподоби…  

Світло – це не тільки соціальне благо, а й важлива суспільна функція. І саме тому  ПАТ «ЕК «Чернівціобленерго», яке обслуговує понад 350 тисяч абонентів – фізичних осіб та приватних і державних підприємств краю – не має права на особливі умови для ведення бізнесу, тим паче, що його власник ще й громадянин Росії. На цьому наголошували представники Буковинського громадського об’єднання, які підбили підсумки діяльності проекту «Право на світло» на прес-конференції «Громада vs монополії: чи відбулися суспільно позитивні зміни?».

Нагадаємо, що все почалося з публікації у газеті «Версії», на яку Обленерго подало до суду і – програло його. Але цей хибний крок коштував монополісту дуже дорого. Проти нього постали обурені буковинці: 15 громадських організацій об’єдналися в БГО. І практично вже рік відстоюють права громадян у відносинах з підприємством-монополістом. Насамперед активісти окреслили коло проблем, які хвилюють усіх без винятку споживачів цієї послуги. Серед них – непрозора процедура відключень електроенергії, незручні розрахунки, незадовільний технічний стан електромереж та іншого обладнання, відсутність повної інформації для споживача, формальні відповіді Обленерго на скарги та звернення громадян, низький рівень культури обслуговування.

Протягом останнього року, на думку членів БГО, певні зміни у стосунках Обленерго зі споживачами все ж таки відбулися. Хоча й не тими темпами, якими хотілося б. Та все ж  на сайті Обленерго з’явилося більше інформації, а на стенді у приміщенні Чернівецького РЕМ – тарифи за електроенергію та ще список банків, які приймають платежі від населення без комісії. Громадян інформують про заплановані роботи з ремонту електромереж. Однак ще є чимало невирішених і надзвичайно суттєвих проблем, через які страждає якість обслуговування споживачів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *