Чиновники для людей чи люди для чиновників?

11

У цивілізованих країнах подібне запитання постати не може. Та ми мешкаємо в Україні, яка, на жаль, до цивілізованих держав не належить. У нас каста держслужбовців є недоторканною та виокремленою, в чому кожний громадянин переконується мало не щодня. Чергове тому підтвердження – ситуація з перевізниками у Сторожинецькому районі. Мовчимо вже про Червону Діброву на Глибоччині, де, попри всі обіцянки та потуги обласної виконавчої влади, мешканці села протягом кількох років залишаються без сполучення з іншими населеними пунктами.

Вже обріс бородою, бо триває понад 3-и роки, конфлікт навколо вартості проїзду, санітарно-технічного стану мікроавтобусів і невиконання належних рейсів на приміських маршрутах до сіл Спаська, Дубове, Михальча, Заволока на Сторожинеччині. Про це повідомляють у листі 117 пасажирів, мешканців цих сіл. І куди тільки не скаржилися вони на те, що вчасно не можуть потрапити вранці на роботу, на грубість і хамство водіїв, їхнє здирництво. Та звідусіль – самі відписки.

Зрозуміло, що починали люди зі звернень до керівництва перевізника – ПП «Багіра». Обурювалися, цитуємо, «…хамським ставленням водіїв Георгія Доліцоя, Ярослава Шевчука, Івана Дана, а також самовільним скороченням розкладу руху автобусів на маршруті від 9.00 до 15.00 у робочі дні, коли починають їздити за графіком вихідних, та самовільним завищенням тарифів на перевезення». Та це не дало, як повідомляють вони, жодного результату.

Тому невдоволені пасажири звернулися до департаменту інфраструктури, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства облдержадміністрації. Однак і звідти надійшла відписка. Його директор А. Павлюк, у відпоівдь на їхню скаргу, яку називає зверненням, подав людям таблицю вартості проїзду на приміських маршрутах «Чернівці-Дубове», «Чернівці-Спаська» й розклад руху. Зрештою, цей розклад, як і ціни, людям добре відомі. Сенс у тому, що водії все це порушують! Зокрема, 117 пасажирів, чиї підписи стоять під листом, повідомляють: «З огляду на відповідь департаменту, ціни на перевезення повинні бути нижчими за ті, що їх установила фірма перевізника. А безліч рейсів, указаних в розкладі, просто не виконуються».

От і постало запитання в задачці: невже департамент не в змозі навести лад у господарстві, йому підпорядкованому? Коли не в змозі, треба запросити більш ефективних менеджерів, бо за що теперішні отримують зарплатню з наших податків? Адже серйозного аналізу, мета якого вирішити проблеми з перевезенням людей, не вдалося побачити. Зростання ж цін на паливно-мастильні матеріали, збільшення розміру мінімальної зарплати тощо, до яких апелюють працівники департаменту, нічого не пояснюють. Бо ніде нейдеться ні про вивчення пасажиропотоку, ні про контроль над готівкою, одне слово, реформувати галузь по-справжньому ніхто не хоче. Хоча, пригадую, на одній із нарад п. Павлюк казав, що перевізнича сфера дихає на ладан. Та, мабуть, така ситуація влаштовує і владу, і перевізників – окрім, зрозуміло, пасажирів, яким цей тандем не на користь.

Так ось, треба визнати, що люди налаштовані дуже серйозно. Через свого депутата облради Руслана Мельника вони вимагають, щоби за умови недосягнення порозуміння з боку перевізника,  його замінили. Та поки що депутатське звернення Руслана Мельника лягло на стіл до В. Бічера, голови постійної комісії обласної ради з питань будівництва, архітектури, транспорту, зв’язку, житлово-комцунального господарства та надзвичаних ситуацій.

Сподіватимемося, що представницька влада виявиться дієвішою!

      Людмила ЧЕРЕДАРИК, «Версії»

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *