«Бобер» – Мiжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності

Учасниця конкурсу "Бобер - 2011" з Чернівецької гімназії №2

6 листопада 2011року в Чернівецькій області у конкурсі «Бобер – 2011» взяли участь 624 школярі з навчальних закладів м. Чернівці, шкіл Глибоцького, Новоселицького, Путильського і Вижницького районів.
Учні ЗОШ № 2, 3, 4, 8, 12, 14, 24, 25, 27, 28, 30, 33, 37, 38, 41,
гімназій № 2, 3, 4, 5, 7, ліцеїв № 1, 2, 3, 4, військово-спортивного ліцею-інтернату м. Чернівці, вихованці КЮТ «Кварц», гуртка «БАЙТ» ОЦ НТТУМ, як і школярі з Вашківецької ЗОШ І – ІІІ ступенів, Кам’янської ЗОШ І – ІІІ ступенів, Димківського НВК , Коровійської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Слобідського НВК, КЗ”Селятинської ЗОШ-інтернату І-ІІІступенів” успішно справились і з тестовими завданнями конкурсу і з інтерактивними.

Логотип конкурсу

Конкурс проводиться щорічно у першу неділю листопада спільно з Міжнародною Спільнотою “Бобер” (“International Beaver Community”).
Організація «International Beaver Community» налічує на сьогодні 13 країн.
Україна впершне провела в себе конкурс в 2008.
У 2010 році в Україні взяло участь близько 25 000 учасників.
10 липня 2011 року є офіційної датою створення Всеукраїнської координаційної ради Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної грамотності “Бобер”.
Конкурс проводиться в чотирьох вікових групах: БОБРЕНЯТКО – для учнів 4-5 класів, БОБРЕНЯ – для учнів 6 –7 класів; БОБРИК – для учнів 8 – 9 класів; БОБЕР – для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл.
Конкурс триває:
для учнів 4-5 класів – 60 хвилин;
для учнів 6-7 класів – 70 хвилин;
для учнів 8-9 класів – 80 хвилин;
для учнів 10-11 класів – 90 хвилин.
Зміст і структура завдань
Завдання для учасників конкурсу запропоновані та затверджені щорічним форумом Міжнародної спільноти “Бобер”. Учасникам пропонуються завдання двох типів:
1. Текстові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких потрібно вибрати правильний.
2. Інтерактивні завдання. Отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності операцій на комп’ютері.

Учасники конкурсу з Чернівецького ліцею №4
Учасники з Вашківецької ЗОШ І - ІІІ ступенів Вижницького району
Учні з Чернівецької гімназії №2

Конкурс "Бобер" у Димківському НВК

Учасники ЗОШ №24
Конкурс "Бобер" у ЗОШ №30
Учасники конкурсу з ліцею №3

Тетяна Спориніна,
обласний координатор конкурсу “Бобер”

9 responses on «Бобер» – Мiжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності

  1. Ми учасники “Бобра”. Ми дуже раді, що пішли на цей конкурс. Там були цікаві завдання і малюнки. Особливо способалися логічні завдання.Ми також прийдемо на наступний рік на конкурс “Бобер”, як і інші учасники нашого класу.

  2. Я другий раз беру участь у цьому конкурсі , і мені дуже сподобався зовнішній вигляд завдань конкурсу , його логічні завдання , завдання з історії та розвитку комп’ютерної техніки!!!

  3. Я перший раз беру участь у конкурсі. Мені дуже сподобалось!В цьому конкурсі є дуже скаладні задачі на логіку, вони дуже складні проте дуже цікаві!Задачі потрібно уважно читати. Там є задачі про комп*ютери про відомості з історії та математики.

  4. Я учень 7-Б класу. Мені приємно бачити на фото наших знайомих друзів з Вашківців. Мені дуже подобається інформатика!!! За допомогою неї я вже створив свій міні-сайт.
    Я вже 3 раз приймаю участь в цьому розвиваючому конкурсі “Бобер” і кожний раз мені все цікавіші… Мені ще сподобалось різновид завдань, на різну тематику підібрані завдання так як для самоперевірки і для пізнавання самого себе…

  5. Наша школа (Вашківецька ЗОШ І-ІІІ ступенів) вперше приймала участь у такому цікавому конкурсі. Мені дуже сподобались завдання та організація конкурсу.
    Передаємо вітання всім учасникам!
    (дякую Тарас, що пям’ятаєш про нас)

  6. Я, Бойко Марина, приймаю участь в конкурсі БОБЕР другий раз, мені дуже подобається цей конкурс, завдання дуже цікаві, тому я не можу виділити лише одне. Адже всі завдання
    дуже цікаві і дуже важко виділити лише одне.

  7. Я – учасниця міжнародного конкурсу «Бобер» уже 2 роки. 2010 р. я виконувала завдання в в школі, але цього року випробувала свої сили вдома. Конкурс дуже цікавий, захоплюючий. Я вдячна тим, хто розробив цей конкурс, а також моїй вчительці інформатики.

  8. Мене звати Кароліна. Я вчусь у 5 класі. Мені дуже сподобався конкурс “Бобер”. Там були дуже цікаві завдання. Сподобалось завдання про аеропорти і свічки. Мені було радісно, що я перемогла комп’ютер.

  9. Мені сподобалися змагатися з комп’ютером і перемагати його. Бобер – найкращий конкурс, в яких я брав участь. Сподобалось фарбувати стадіон і шукати прохід до озера. Дякую організаторам!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *