На рекламу деякі партії тратять більше, ніж на решту діяльності

Комітет виборців України поінформував суспільство, які партії витрачають найбільше коштів на рекламу. Як повідомив на міжнародній конференції генеральний директор КВУ Олексій Кошель, найбільший відсоток коштів на рекламу витратили «Радикальна партія Олега Ляшка», «Самопоміч», «Опозиційний блок» та «Народний фронт».

«РПЛ» витратила на рекламу 41 відсоток коштів (19 із загалом із 47 мільйонів), «Самопоміч» – 38 відсотків (39 із 104 мільйонів), «ОБ» – 33 відсотки (5 із 15 мільйонів), «НФ» – 30 відсотків (33 із 109 мільйонів), «БПП» – 21 відсоток», – йдеться у дослідженні КВУ, на яке посилається Укрінформ.

На рекламу було витрачено більше коштів, згідно з даними КВУ, аніж на заробітну плату та оренду приміщень разом узяті.

На зарплати партії витратили 57 мільйонів – 13 відсотків, на оренду приміщень 46 мільйонів – 11 відсотків, на матеріальні витрати і оплату послуг було спрямовано 66 мільйонів або 15 відсотків.

На утримання місцевих організацій партії витратили лише 16 відсотків коштів – 68 мільйонів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *