Хто відповість за помилку: споживач чи надавач послуг?

До редакції газети звернулася постійна читачка, колишня викладачка кафедри української мови філологічного факультету ЧНУ  84-річна Василина Василівна ЯКІВЧЕК:

 – Я хотіла б розповісти вам про своїх учнів, якими пишаюсь, – сказала вона. – А серед них відома поетеса, художниця, музикантка (і це далеко не повний перелік її чеснот) Юля Косівчук, її одногрупники Валя Барбір, яка завідує кафедрою української мови в Мілані, та журналіст і продюсер Ігор Кравців, відомий ще й тим, що йому Олег Скрипка подарував «Волгу». Або ж, на крайній випадок, поділилася б радістю, що нарешті на схилі літ видала книгу своїх поезій. Та натомість, вибачте, буду скаржитися. І саме тому, що дуже не люблю нахабства. Тим паче, коли за нього розраховуюсь не я, а ті люди, що мені допомагають.

І до цієї преамбули Василина Василівна, яку в редакції добре знають, додала заяву-скаргу, адресовану керівництву філії  Чернівецького обласного управління АТ «Ощадбанк», розташованої на вул. Головна, 71. Зрозуміло, цю заяву треба було б передати до основного офісу на вул. Героїв Майдану, 244. Та молода сусідка, що сплачує за помешкання Василини Василівни, – сама вона не в змозі вийти з хати, бо має інвалідність через проблеми з ногами – цього не знала. Тож і пішла до тієї касирки, яка помилилася, переславши кошти не на рахунок «Чернівцікомунтрансу», а на інший, який належить управлінню будинками «Вайтлайнос». За словами касирки, вони практично тотожні. Але ж пенсіонерка записує всі показники у книжечку оплати за комунальні послуги, тож там було чітко зазначено: за послуги «Чернівцікомунтрансу», а не за управління будинками.

Неуважність працівниці Ощадбанку коштувала 61,75 грн сусідці Василини Василівни, яка заплатила повторно за вивезення сміття. «Дівчина працює вихователькою у дитсадку, зарплата в неї невеличка, а гроші від мене не захотіла взяти, – поділилася  п. Яківчек.  – Бо  касирка відмовилася взяти заяву на відкликання і повторний перерахунок коштів, – продовжила вона. – Тоді я поцікавилася, чи бодай касирка вибачилася за помилку? Де ж там! Вона навіть говорити не захотіла. Це мене й обурило. Не вмієш зосередити свою увагу, думаєш на роботі про щось своє  – звільни місце для сумліннішого», – резюмувала наша читачка, яка вже вдруге потерпіла від непрофесійності працівників саме цього відділення Ощадбанку.

От у «Версій» є запитання до обласного керівництва Ощадбанку: А чи можна, в принципі, виправити таку банківську помилку? Адже це гроші пішли навіть не самому банку, бо він у цій історії лише посередник. Але ж комісію за свою помилку Ощадбанк узяв?

Людмила ЧЕРЕДАРИК, «Версії»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *