В Україні за минулий рік зросла кількість скарг на інтернет-магазини. 2013-го вони становили 3,2% від загальної кількості всіх скарг. 2016 року – 4,8%. 2017-го скарг на інтернет-магазини зафіксували 6,5% від кількості усіх скарг.
За даними Держспоживчслужби, дослідили 60 українських інтернет-магазинів з продажу техніки, одягу та парфумерії. Готовність видавати фіскальний чек задекларували 25% онлайн продавців. Це лише на 3% більше показників минулого року. Тоді норми про обов’язковість фіскального чека ще не було. Крім того, 65% інтернет-магазинів не вказали суб’єкта підприємницької діяльності. 75% не готові видавати обов’язковий фіскальний чек на техніку з гарантійним талоном, пише ubr.ua.
Водночас перевірки інтернет-магазинів одягу показали, що характеристики товару були відсутні у 70% установ. Зокрема не було інформації про дані країни-виробника.
Більше третини сайтів служба не змогла оцінити. Ніхто не відповідав на дзвінки.
У 2016-2017 роках кількість постраждалих і злочинів у сфері інтернет-торгівлі зросла на 40%. 2016-го зафіксували майже 15,8 тис. звернень про інтернет-шахрайство. На жовтень 2017 року їхня кількість перевищила 18,7 тис.