Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
Всеукраїнський гуманітарний конкурс «Космічні фантазії» відбувся у Києві 3 – 4 квітня. Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу «Космічні фантазії» у секції «Космічна філософія та історія. Астрономія»:
Олександру Чеботар, ученицю 8 класу гімназії №2, вихованку гуртка «Байт» Чернівецького ОЦ НТТУМ та Єву Данчук, ученицю 7 класу ЗОШ №8, вихованців Чернівецького міського центру УМАКО «Сузір’я», які нагороджені Дипломами ІІ ступеня.
Власну оригінальну колекцію жіночого одягу представила нещодавно на Міжнародному бієнале сучасного художнього текстилю «Скіфія 9» у Херсоні талановита чернівчанка – молода дизайнерка […]
Кабінет міністрів України скасував заборону на припинення надання житлово-комунальних послуг, нарахування штрафів та пені, а також на стягнення заборгованості населення за житлово-комунальні […]
«За неповних три доби 415 тисяч громадян оновили свої дані через Резерв+. Люди, які змінювали дані, готові отримати повістку. Давайте відверто. Конкретно […]