Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
ОВЕН
Активно співпрацюйте з оточенням 30-31-го, але покладайтеся тільки на себе. 1-го можна відвідати лікаря. У вирі контактів 2-4-го хтось може не сподобатися: довіртесь інтуїції. 5-6-го родина матиме потребу у вашому втручанні.
Служба безпеки України викрила у Чернівецькій області керівників приватного медичного центру на привласненні бюджетних коштів. Оперативники СБУ встановили, що цей медзаклад на […]
Від 1 липня українцям стало легше отримати шенгенську візу, зареєструвати бізнес, перерахувати пенсію та боротися з чиновниками. Ось найбільш важливі з нових законів. […]
Вирішено спільно з адміністрацією МТК « Калинівський ринок» вивчити питання перенесення зупинок і стоянок громадського транспорту