Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
Про це повідомили на сайті Чернівецької облдержадміністрації. «Вільні місця у медичних закладах на цих територіях вичерпуються, тож ми готуємося змінити маршрути пацієнтів […]
Консультує Ганна ОНУЛЯК, заступник начальника головного управління – начальник управління пенсійного забезпечення Головного управління ПФУ в Чернівецькій області
Овен Виникнуть нові партнерські відносини, а вже існуючі відчують приплив нової енергії та ентузіазму. Можлива активізація зусиль у сферах живопису, музики, дизайну […]
В Україні створять єдиний номер “112” для виклику поліції, пожежників і швидкої. Про це заявила в.о міністра охорони здоров’я Уляна Супрун в ефірі телеканалу […]