Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
Стан лікування мешканців при інфарктах та інсультах будуть включені до ключових показників ефективності голів регіонів. Адже серцево-судинні захворювання є основними причинами смертності […]
Хочу довести до вашого відома діяння депутата обласної ради Довганича Віктора Михайловича (в народі – «банщик»). Зазначена особа, я б сказав «профі», вирізняється умінням унікальними аферними методами виманювати значні суми грошей у своїх земляків, друзів і навіть високопосадовців
30 тис. відвідувачів, 1,5 тис. машин і автобусів – рекорд святкування виходу на полонину. Під час свята було зібрано понад 3 тис. […]
17 березня у Чернівецькій обласній філармонії з великим успіхом та аншлагом відбувся ювілейний концерт Павла Дворського «Щастя моє». Про те, що коїться за лаштунками сцени, розповідає Марія Свистунова, продюсер музиканта.