Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
Упродовж трьох періодів подачі документів (з 1 лютого по 12 березня 2023 року) 19 буковинців отримали позитивне рішення на отримання мікрогранту в […]
Тільки за останні 20 років Чернівецька область втратила понад 70 га земель. Про це повідомив під час брифінгу, присвяченого стану та перспективам […]
Журналісти чернівецького телеканалу «ТВА» в Києві вимагали відновити мовлення каналу У вівторок, 6 серпня, журналісти чернівецького телеканалу «ТВА» у Києві під стінами […]
А чому б не зробити таку літню радість для буковинських дітей і дорослих? У центрі польського міста Кросно розбудували дитячий майданчик. […]