Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
Любов Свіріденко – відома в Чернівцях активістка, громадська діячка, а нещодавно чернівчани відкрили для себе ще один її талант – до виготовлення […]
Оточення Віктора Ющенка та Віктора Януковича, разом із сумнозвісним «РосУкрЕнерго», завзято ведуть боротьбу проти Юлії Тимошенко та її уряду
Про це повідомив перший заступник начальника КП «Чернівціводоканал» Тарас Бабух. Кошти спрямують на погашення боргів підприємства за електроенергію. Водоканал сподівається й на зростання […]
Твердження регіоналів про те, що на Євромайдані «зібрався самий молодняк, який хоче мати безвізовий проїзд до Європи», не витримує критики. Воно брехливе, […]