Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
Хто і що б не казав, а люди теж здатні робити дива. І це направду так. Бо ж іноді дива бувають рукотворними. […]
Впродовж минулої доби на території Чернівецької області зареєстровано 19 злочинів. Зокрема, 1 незаконне заволодіння транспортним засобом, 9 крадіжок, 4 злочини по лінії економіки
Поліна час від часу привертає увагу мами неголосним плачем. Маляті ще немає й доби, дівчинка народилася у ніч проти четверга, 31 березня. […]
– У вас тиск 150 на 100? Враховуючи нашу екологію, це нормально, – такий вердикт ми часто чуємо від лікарів. Недарма ж […]