Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
На позачерговій сесії облради обговорювали подання Держгеонадр України про погодження продажу на аукціоні спеціальних дозволів на користування надрами з метою геологічного вивчення […]
Збройні Сили України «накрили» аеродром Чорнобаївка біля Херсону, де розташовувався авіапарк окупантів. Знищено 30 гелікоптерів, жива сила та інша техніка. Про […]
Роз’яснення щодо підвищення рівня пенсійних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Уривки з розповідей мешканців Буковини, які в 1932-33 роках жили в селах України «совєтської» — Із Книги пам’яті жертв Голодомору Гайдук Ганна […]