Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
У суботу, 27 листопада, вся Україна й увесь світ вшановуватимуть пам’ять мільйонів жертв Голодомору 1932-1933 років. У Чернівцях о 14.00 годині відбувся мітинг-реквієм біля пам’ятника Т. Шевченкові.
У Чернівецькій обласній службі зайнятості станом на 5 серпня 2021 року зареєстровано 700 вакансій. На ці вакансії роботодавці пропонують оплату від мінімальної […]
20 грудня працівники міліції відзначатимуть професійне свято
Твір Рудольфа Водічки в Чернівецькому художньому музеї Невідоме стає відомим або Мистецький детектив “Музей і місто” — це важлива тема розмови про […]