Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
Після міжнародного розголосу подій у Бучі, у Маріуполі Росія запустила в роботу мобільні крематорії, де спалюють тіла загиблих внаслідок російського вторгнення містян. […]
Аудитори Буковини забезпечили протягом січня-жовтня 2021 року відшкодування втрат на суму 32,1 млн грн та отримання економічного ефекту на суму 17,0 млн […]
Представники всіх націй і народностей планети 21 лютого відзначають Міжнародний день рідної мови. Це свято було проголошене на Генеральній конференції ЮНЕСКО 17 […]
За Комплексною оцінкою соціально-економічного розвитку, яку здійснює Кабмін, Чернівецька область за 2009 рік на другому місці серед інших регіонів України. В соціальному секторі – на першому.