Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
За перевищення службових повноважень за заявою ув’язненого щодо співробітників спецпідрозділу «КОРД» зареєстровано кримінальне провадження. Керівник Чернівецької обласної прокуратури Антон Ковальський здійснив особистий […]
Відзначенню 200-річчя від дня народження великого італійського композитора Джузеппе Верді присвячений великий концерт у залі Чернівецької обласної філармонії, який відбудеться сьогодні, 30 […]
Звільненим з військової служби особам, які виїхали на постійне місце проживання за кордон, пенсії не призначаються, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України
Буковина досі не має регіональної програми з лікування гепатитів. Мабуть, тому, що воно обходиться хворому щонайменше у 100 тис. грн. У колеги-журналістки […]