Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
Міжнародний проект «Дороги майстрів та стежинки учнів» відбувся у Чернівецькому міському Палаці дітей та юнацтва. Керівники місцевих гуртків та майстри з Польщі […]
На засіданні медіа – клубу «Незалежний сектор» Буковинської партнерської агенції місцеві політичні лідери та незалежні експерти заявили про буковинський погляд на європейську […]
Пригадується, що й продаж води колись здавався неймовірною вигадкою. Хоча нині всі ми чисту воду вже купуємо. Щоправда, у нас в Україні […]
Такі амбіції має Юлія ТИМОШЕНКО. Аграрії високо оцінюють її план Пані прем’єр-міністр – перша, хто вирішила докорінно змінити ситуацію в тваринництві. Її […]