Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
Позавчора, організувавши засідку неподалік українсько-румунського кордону, прикордонники мобільної застави «Чернівці» затримали двох незаконних мігрантів та їхнього провідника. Останній – громадянин Російської Федерації […]
Продовжуємо серію публікацій, присвячених участі колишнього союзу у Другій світовій війні. Там стільки білих плям і сторінок, які майже ніколи ще не […]
Щоденна британська газета The Gardian, яка торік відсвяткувала своє 200-річчя, розповіла про несподіваний і досить цікавий експеримент шведської фірми з невеличкого містечка […]
З року в рік на вподобаному заповідному куточку чорторийського озера залишаються на зимівлю білі красені лебеді-шипуни, – відомо, що озеро ніколи не замерзає. Птахів підгодовують, адже у найскрутнішу для них пору голодні шипуни беззахисні перед хижаками та браконьєрами