Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
В Україні зафіксовано 4 753 нових випадки коронавірусної хвороби COVID-19 — це антирекорд кількості нових хворих за добу. Про це повідомляє МОЗ. […]
17 вересня о другій дня на київському автодромі “Чайка” розбився на смерть знаменитий український футболіст Андрій Гусін. Він на мотоциклі катався на […]
Вимагав та отримав 1,2 млн. гривень за підписання договору купівлі-продажу п’яти об’єктів нерухомого майна на земельній ділянці 8,8 гектарів
Лікарі в Індії почали помічати зростання кількості людей із рідкісним захворюванням мукормікоз, відомим також як «чорний грибок». Його виявляли в людей, які […]