Порядок виплати пенсії за довіреністю у відділеннях поштового зв’язку

До управлінь Пенсійного фонду України в районах Чернівецької області надходять непоодинокі звернення від громадян, які скаржаться, що листоноші відмовляються виплачувати їм пенсію за довіреністю.

Відповідно до статті 47 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсія може виплачуватися за довіреністю, порядок оформлення і строк дії якої визначаються законом.

Згідно з «Інструкцією про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку» (вона затверджена наказом від 28.04.2009 за №464/156 Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерства праці та соціальної політики України, та постановою правління Пенсійного фонду України від 28.04.2009 №14-1, зареєстрована в Мінюсті України 02.07.2009 за №592/16608) виплата пенсії за довіреністю здійснюється протягом усього періоду дії довіреності за умови поновлення пенсіонером заяви про виплату пенсії за довіреністю через кожний рік дії такої довіреності.
Якщо довіреність оформлена на строк понад один рік, то після закінчення кожного року дії довіреності пенсіонер зобов’язаний звернутися із заявою до відповідного органу Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання щодо продовження виплати пенсії за довіреністю.

Після отримання такої заяви у відомості на виплату пенсій орган Пенсійного фонду навпроти прізвища одержувача пенсії робить відмітку про поновлення заяви про виплату пенсії за довіреністю.

У разі відсутності відповідної відмітки (літери «Д») у відомості, виплата пенсії за довіреністю, з дати вчинення якої минуло більше року, підприємствами поштового зв’язку не допускається.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *