Споживчі настрої українців дослідила компанія «The Nielsen Global Consumer Confidence and Spending Intentions Survey», пише «УНН»
Абсолютна більшість українців і далі вважає, що країна перебуває у кризі. Щоправда, кількість занепокоєних кризою співвітчизників скоротилася від 95% у IV кварталі 2016-го до 91% у ІІ кварталі 2017-го. Українців непокоїть також війна на Донбасі. Однак у списку головних проблем, що непокоять споживача, перше місце посідає зростання тарифів на комунальні послуги. Друге та третє місце в рейтингу занепокоєння посідають зростання цін на продукти харчування і стан економіки.
Для порівняння, у Європі серед головних причин стурбованості людей у II кварталі 2017 року лідирують тероризм та імміграція.
Українці в середньому витрачають на їжу від 55% своїх доходів, але малозабезпечені громадяни – до 75%. Головні статті витрат на сьогодні – продукти, комунальні послуги й ліки. Більшість жителів не можуть дозволити собі подорожі або покупку речей.