У зв’язку з випадками відмови у реєстрації електронних кабінетів абітурієнтів, з 15 липня 2017 року
«Вступник може подати заяву та документи в паперовій формі, якщо в присутності представника приймальної комісії вищого навчального закладу буде перевірена неможливість створення електронного кабінету вступника», – повідомляють у Міносвіти.
Проблеми у роботі системи у Міносвіти пояснюють запровадженням нового програмного забезпечення з посиленими вимогами до ідентифікації вступників.
У зв’язку із ухваленим рішенням, вищим навчальним закладам доручено за результатами кожного робочого дня надсилати до ДП «Інфоресурс» таблиці із зазначенням даних зареєстрованих вступників.
Як відомо, відповідно до Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України подання заяв до вишів, за виключенням деяких категорій абітурієнтів, у 2017 році мало здійснюватись виключно в електронній формі.