Від Баха до Дебюссі й Бартока та повітряних вальсів Крейслера – усе підвласне органу, керованому руками Олени Мацелюх, та ще й у супроводі флейти Пана – дуже своєрідного духового інструмента, на якому грає Ігор Мацелюх… Музиканти-львів’яни увечорі 26 травня тримали публіку в полоні своєї музики. Щойно ти прилаштував свій настрій до майже суворої духовності Баха, а тобі лише трохи дають перепочити й кидають у романтичні хвилі музики Дебюссі, а далі флейта Пана на якийсь момент «перетворюється» на румунський най – і звучать такі знайомі буковинцям румунські мелодії, інтерпретовані угорцем Белою Бартоком. І вальси Крейслера теж не зайві в цьому концерті, адже вони так живо нагадують про австрійський період в історії Чернівців. І все це – Його Величність Орган у супроводі ніжної Флейти Пана. В музиці зайвого не буває…
Лариса ХОМИЧ, «Версії»