Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
На Буковині через несвоєчасне проведення кесаревого розтину померло немовля – за неналежне виконання професійних обов’язків засуджено лікаря акушер-гінеколога. Кіцманська місцева прокуратура підтримала […]
Зі шкалою духовних цінностей, на які публічно посилається наш Президент, погодиться переважна більшість національно свідомих українців-патріотів. Вони готові підтримувати їх учора, сьогодні, завтра і завжди
07-02-2013 За результатами моніторингу Центру політичних студій та аналітики (ЦПСА), найбільшими порушниками закону «Про доступ до публічної інформації» на місцевому рівні є […]
Від березня до червня Ольга Пашковська з великим успіхом виступила на міжнародній конференції і двох міжнародних олімпіадах в Амстердамі, Стамбулі та Белграді. Про свої враження, авторитети, мрії, захоплення, життєвий досвід, плани розповіла молодий науковець і майбутній лікар.