Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
Згідно з розпорядженням Чернівецького міського голови Миколи Федорука з 3 березня по 3 квітня 2010 року буде проведено місячник санітарної очистки та благоустрою міста
«Легше здійснювати мобілізаційні заходи, коли на підприємстві працює 15 тисяч співробітників. Начальник мобілізаційного відділу відібрав 700 осіб і вони пішли служити до […]
Увечері 15 травня на спецлінію 102 надійшло повідомлення про те, що під час виїзду у село Валява на виклик про нанесення тілесних ушкоджень, […]
Водії маршруток досягли «піку свого нахабства»: під час проведення авторалі у суботу один з них послав заступника начальника ДАІ «в ліс по гриби». Якщо ж схожі неподобства терплять керівники міста, що ж говорити про «простих смертних»?