Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
На це звернув увагу Володимир ВАКАРЮК, член БГО та голова ГО «Європейський рух». Адже в законі йдеться (ст. 11 п.3) про те, […]
120 заявок мешканців Чернівецької області задовольнив цільовий фонд допомоги потерпілим від наслідків повені за 4 місяці своєї роботи
З вікон одного з помешкань житлового будинку на вул. Чапаєва в Чернівцях валив дим, всередині плакав малюк. Сусіди винесли дитину на вулицю […]