Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
Доки ви пробіжите очима цю публікацію, тисячі українців заповнять анкету на отримання «Грін карти»… Так у чому ж секрет Америки? І чому […]
«Антифашистський марш» провела цими днями у Києві Партія регіонів, одним із гасел якого було «В Європу без фашизму!». Невже фашизм насправді загрожує […]
На території колишнього заводу в одному з сіл Кіцманщини заготівельник сплатив клієнту без жодних квитанцій 50 грн за 22 кг залізяччя, а […]
Таке рішення було прийняте сьогодні на засіданні виконавчого комітету Чернівецької міської ради. Цим рішенням члени виконкому затвердили план заходів із літнього оздоровлення дітей […]