Мобільний оператор МТС заощадив на рекламі: за $350 тис. компанія взяла участь у фільмі «Тариф «Новорічний». Сюжет: юнак напередодні Нового року приходить до салону, де йому пропонують підключитися до тарифу «Новорічний». До кризи така реклама «потягнула» би на $1 млн.
Вам також може сподобатися
Йдеться про Дениса Жупника, тобто – Макса Баталова, адже саме під таким псевдонімом він відомий як ведучий шоу «Привіт в обід» на […]
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт та заміною каналізаційної мережі по вул. Буковинській буде повністю перекрито рух транспорту на ділянці від вул. […]
Попередній аналіз складу окружних виборчих комісій відверто здивував експертів Комітету виборців України. Більшість членів ОВК є представниками екзотичних політичних партій, про існування […]
Цими вихідними Чернівці перетворилися на осередок автокросу в Україні. Два дні місто лихоманило від швидкісного спорту. На змагання до Чернівців прибули 45 […]