Різдвяний шопінг як альтернатива спортзалу

Походи по магазинах напередодні новорічних свят за кількістю спалених калорій нічим не поступаються відвідуванню спортзалів. До такого висновку дійшли автори дослідження, проведеного на замовлення відомої британської торговельної мережі John Lewis, повідомляє Deutsche Welle.

У середньому за годину такої магазинної біганини можна спалити 200-300 калорій. А якщо, здійснюючи такі подорожі універмагами або торговими центрами, віддати перевагу пересуванню не ескалаторами і ліфтами, а звичайними сходами, то обсяг витраченої енергії зростає до 300-350 калорій на годину, стверджують автори дослідження.

Як відзначають експерти, півторагодинні закупи дорівнюють спаленню порції калорій, отриманих від шматочка індички або склянки вина. Двома годинами магазинної біганини можна “покрити” порцію тортика. Тому дослідники рекомендують планувати максимальний за тривалістю шопінг. Відповідно до дослідження, близько третини опитаних британців проводять у магазинах більше трьох годин, купуючи подарунки та інші речі до Різдва. Причому жінки для цього в середньому пробігають більший кілометраж, ніж чоловіки. Якщо магазинний шлях, пройдений представниками сильної статі становить 4,5 кілометра, то жінкам потрібно подолати відстань у сім і більше кілометрів.  

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *