Ратуша набуває рис громадського простору

Для потреб чернівчан відкриті всі зали та кабінети міської ради

Для забезпечення діяльності органів міської ради, створення належних умов для проведення публічних заходів, громадських консультацій, розширення доступності Ратуші для членів територіальної громади міський голова Олексій Каспрук затвердив План розміщення виконавчих органів міської ради в історичній будівлі Ратуші та Порядок  використання  приміщень Ратуші для проведення робочих та публічних заходів.

 Офіційні зали

Для офіційних, робочих  засідань, нарад, публічних, урочистих і святкових  заходів, презентацій, прес-конференцій, форумів, семінарів, громадських консультацій та слухань тощо в Ратуші  використовуються сесійна зала (каб.207), зал засідань виконкому  (каб.202) ,  інші  зали засідань (каб.105, 209, 214, 308).

Галерея (Дворик) Ратуші

У Дворику Ратуші проводяться урочисті, мистецькі, туристичні, освітні та благодійні заходи, виставки, кінопокази,  презентації, публічні дискусії та звіти, громадські слухання тощо. Платні заходи в Галереї Ратуші заборонені. Натомість заходи у Галереї (дворику) Ратуші можуть проводитися і в позаробочий час та вихідні дні з дозволу міського голови або заступників міського голови.

Для роботи активістів

Громадські активісти, представники громадських організацій та об’єднань, члени територіальної громади мають право на безперешкодний доступ до кабінетів №105, №106а, №308, де вони можуть знайомитися з документами, отримувати та надавати консультації, виконувати іншу роботу, спрямовану на виконання статутних завдань громадських організацій, які не суперечать Статуту територіальної громади міста Чернівці. Водночас вони відповідають за збереження офісних меблів та наявних у цих приміщеннях  технічних засобів тощо.

Використання громадськими активістами, членами територіальної громади кабінетів №105, №106а, №308 допускається в робочі дні: понеділок-четвер з 09.00 до 18.00, п’ятниця – з 09.00 до 17.00. Проведення заходів у цих кабінетах в позаробочий  час та у вихідні дні допускається лише з дозволу міського голови, заступників міського голови або секретаря виконавчого комітету.

Як отримати приміщення в Ратуші

Дозвіл на використання приміщень Ратуші для  публічних заходів надає міський  голова та заступники  міського голови, секретар міської ради та секретар виконавчого комітету міської ради. Представники громадських  організацій, об’єднань, громадські активісти,  які бажають  провести захід у приміщеннях міської ради, подають письмове звернення до загального відділу міськради (каб.201,113), у якому зазначають дату, час, назву та мету заходу, орієнтовну кількість учасників, а також своє ПІБ, контактний телефон та електронну адресу особи, що  відповідає за проведення заходу.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *