«Чернівцігаз» консультує та приймає покази лічильників щоденно без вихідних

Відтепер споживачі газу на Буковині матимуть змогу отримувати консультаційні послуги й надавати дані фактичних показів лічильника за єдиним номером Контакт-центру ПАТ, що розпочав роботу. Кваліфіковані оператори опрацьовуватимуть звернення клієнтів компанії щоденно від 8 до 20 години всі сім днів на тиждень за номером (0372) 931-904.
газ
– Останнім часом, через підвищення цін на газ, корегування норм споживання та інші зміни, які відбуваються в газовій галузі країни, кількість звернень споживачів газу до нашої компанії суттєво зросла. Щоби зробити отримання інформації більш комфортним для наших клієнтів і позбавити їх необхідності стояти в довгих чергах для отримання консультації, ми організували роботу нашого нового Контакт-центру, – зауважив голова правління ПАТ «Чернівцігаз» Віктор Горда.
Оператори Контакт-центру можуть надати інформацію про стан особового рахунку та розмір пільги або субсидії, якщо клієнт такими користується. За номером Контакт-центру споживачі газу Чернівецької області можуть повідомити також про фактичні покази лічильника та отримати online консультацію про послуги, які надає компанія.
Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються за міськими й міжміськими тарифами.
Юлія БОДНАРЮК, «Версії»

Слова пошуку:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *