«Чернівціводоканал» запропонував комунальний чат-бот, який покликаний полегшити життя споживачів: як ним користуватись

 

Місяць тому “Чернівціводоканал” запустив використання чат-боту, спеціально розробленого рішення для комунальників, над яким працювала компанія SoftServe. Не заважаючи на те, що підприємство лише розпочало використання цього технологічного рішення в операційній роботі, перші позитивні результати спостерігаються вже сьогодні.

ТОВ “Софтсерв-Муніципальні технології”, що належить до групи SoftServe, розробляє технологічні рішення для комунальної сфери. Минулого року, експерти компанії розробили спеціальні чат-боти для комунальних підприємств України. На сьогодні такі чат-боти окрім “Чернівціводоканал”, використовують також “Київводоканал”, “Львівводоканал” та більше 30-ти комунальних компаній по всій країні. Чат-бот є основним каналом отримання запитів від користувачів, платформою для оперативної оплати послуг та швидкої комунікації як внутрішньо так і назовні.

Чат-бот, який ми розробили для водоканалу, це елемент екосистеми рішень, для містян із різними технічними навичками. Завдяки підказкам система допомагає новим користувачам легко опановувати цей інструмент. Наша розробка дає змогу відслідковувати кількісні показники, накопичувати великі масиви даних, які також можна аналізувати та покращувати планово-економічні показники підприємства. Але перш за все, таке технологічне рішення – це вирішення основних проблем комунальної установи – швидкої комунікації та оперативного вирішення побутових запитів користувачів”, – коментує Богдан Кідик, Associate Product Manager, “Софтсерв-Муніципальні технології”.

Серед основних функцій чат-боту – сповіщення про відключення водопостачання, передача показників безпосередньо в систему водоканалу, нагадування про оплату, оплата безпосередньо в програмі, керування одночасно кількома рахунками, можливість повідомити про випадкові витоки води чи інші проблеми, тощо.

“Чернівціводоканал” розпочав користуватись чат-ботом всього місяць тому, проте на сьогодні чат-бот має вже 6400 користувачів. Окрім того, щотижня кількість мешканців міста, які користуються чат-ботом, зростає в середньому на 700 осіб. З допомогою системи було подано вже 3000 показників та проведено проплат на суму 500 000 грн. У підприємстві кажуть, що завдяки чат-боту вже вдалось зекономили 600 людино-годин.

Впровадження технологічних рішень не вирішить проблем із водопостачанням чи покращенням самої мережі нашого міста, це мешканці повинні розуміти. Проте, те, що ми починаємо використовувати технології в операційній роботі є вагомим першим кроком на шляху трансформації водоканалу в сучасну компанію. Чат-бот – це можливість правильно розподіляти та витрачати власні ресурси, і автоматизовувати ті операції та роботу, які можуть виконувати технології. Думаю, що за рік використання цього рішення зможемо побачити колосальні результати”, – коментує Андрій Колесник, директор КП “Чернівціводоканал”.

Як користуватися чат-ботом

Для того, аби розпочати користуватись чат-ботом “Чернівціводоканалу”, потрібно завантажити його у  TELEGRAM (https://t.me/VodaCVbot) або VIBER (http://www.viber.com/vodacvbot). Для реєстрації варто ввести номер мобільного телефону, особовий рахунок та код активації ( він вказаний у верхньому правому куті платіжної квитанції), номер лічильника або ж суму останньої проплати (можна обирати).
Щоби робота у чат-боті була зручнішою, КП “Чернівціводоканал” розробив навчальні ролики: https://bit.ly/learn_VodaCVbot

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *