Чернівчанин пропонує рятувати залізничний вокзал від підтоплень – переоблаштуванням з’їзду між вулицями неподалік

Поданий ним проект бюджету участі передбачає на це 2 млн 980 тис. грн

Затоплення залізничного вокзалу Чернівців – це не тільки історія з бородою, бо всі ми були свідками того, як цими роками доводилося пробиратися до вагонів  мало не по литки у воді, а й, на жаль, – трагічна. На межі 60-70 років минулого століття у вокзальному підвалі загинув працівник кухні ресторану, який пішов за продуктами і вже не зміг звідти повернутися: вода, що раптово хлинула, заблокувала двері з підвалу.

Тож проєкт чернівчанина Юрія Дроня, поданий на розгляд бюджету участі, виглядає не просто привабливим, а надзвичайно корисним. Він має назву «Облаштування з’їзду – виїзду між вулицями Ю.Гагаріна та Прутською» і,. як стверджує автор, це дасть можливість організувати ефективну транспортну розв’язку, підвищить безпеку руху, покращить економічність та екологічність транспортного сполучення, а також забезпечить перехоплення поверхневих вод, які під час потужних злив затоплюють залізничний вокзал міста Чернівці.

Йдеться про незручну конфігурацію доріг біля постаменту «танк Нікітіна». Зараз там заборонений поворот автотранспорту з вул.Одеської вгору на вул.Ю.Гагаріна (автівки, яким потрібно наліво вгору, мусять рухатися спочатку направо вниз і розвертатися аж за 500 метрів), а також заїзд на вул.Одеську з вул.Гагаріна при русі від залізничного вокзалу. Це ускладнює транспортне сполучення та зумовлює значні економічні та екологічні збитки. Зокрема автобуси маршруту №10, об’їжджаючи цей незручний поворот, вимушені додатково долати більше 2 км по вул.Гагаріна та Севастопольській, а автобуси маршрутів №10А та №40 (які донедавна існували і, ймовірно, повернуться у транспортну систему міста), а також більшість легкових автомобілів здійснюють розворот біля залізничного вокзалу, спричиняючи тим самим затримку руху та аварійно-небезпечні ситуації. Юрій Дронь пропонує вирішити цю проблему шляхом облаштування з’їзду – виїзду між вулицями Ю.Гагаріна та Прутською (це поворот вище танку, але наразі там немає проїзду – лише широкі сходи для пішоходів). Автор проекту пропонує підняти на декілька метрів рівень початку вул.Прутської та розібрати частину тротуару між будинками №30 і №32 по вул. Гагаріна. При цьому схили і перепади висот, пояснює автор проекту, необхідно спроектувати так, щоб поверхневі води, які стікають по вул.Гагаріна з вулиць та кварталів, розміщених вище, спрямовувалися на вул.Прутську. Таким чином можна запобігти частому затопленню залізничного вокзалу міста під час зливових дощів.

Очевидно, що найбільшу користь від впровадження запропонованого проекту, на переконання автора проекту, отримають мешканці припрутської частини Першотравневого району міста та працівники розташованих тут підприємств – за рахунок покращення транспортного сполучення. Окрім того створюються умови більш зручного переміщення з центральної частини міста до Калинівського ринку через вул.Білоруську. Разом з тим, Юрій Дронь переконаний, що виграють і всі мешканці та гості міста: завдяки впорядкуванню руху по вул.Ю.Гагаріна, яка є одним з головних заїздів до обласного центру. Наслідком цього стане підвищення безпеки руху, зменшення заторів, «тягучок» та тривалості подорожей, зменшення витрат палива та шкідливих викидів в атмосферу. Так й недопущення затоплення залізничного вокзалу є важливим для всієї громади міста. А подальші витрати на утримання проекту (прибирання, освітлення, поточний ремонт) будуть передбачені відповідно до існуючих нормативів.

Поки що усі проекти, подані до бюджету участі, перебувають на розгляді та доопрацюваннях, можливість і доцільність їх втілення розглядають фахівці, а від 24-го жовтня розпочнеться голосування за ті з них, які будуть допущені до участі.

 

Довідково. Як повідомляє https://gb.city.cv.ua/, 2020-го року на реалізацію проектів у міському бюджеті буде передбачено 16 мільйонів гривень: 40% – на великі та 60% – на малі. В свою чергу, обсяг великих та малих проектів поділятиметься між бюджетними організаціями та громадськістю у співвідношенні 40% та 60% відповідно. Автором проекту може бути громадянин України, який досяг 14-річного віку. Кожен автор може подати один проект.

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *