«ЧЕРНІВЦІГАЗ»: кожний п’ятий клієнт користується онлайн-сервісом «Особистий кабінет»

Загальна цифра споживачів компанії нині – 45 тис. домогосподарств. І  з них 20% проводять розрахунки через «Особистий кабінет».

Разом з кількістю користувачів онлайн-сервісів «Чернівцігазу» зростає й активність їхнього використання: за три місяці 2018-го через мережу в Чернівецькій області показання газового лічильника передали 38 тис споживачів, що на 35% більше від аналогічного періоду 2017-го. Хоча найчастіше споживачі звертаються телефоном. Від початку 2018-го Контакт-центр компанії отримав 138 тис дзвінків. А ще 2540 разів клієнти звертались по інформацію через електронну пошту, повідомила прес-служба «Чернівцігазу».

Слова пошуку:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *