«Мені погрожували» –

розповів у редакції «Версій» ініціатор кампанії проти порушень «Обленерго» Геннадій ГЕКОВ

Про першу невеличку перемогу нашого читача Геннадія Гекова у борні з міцним монополістом «Версії» повідомили у минулому числі: голова правління ПАТ «Чернівціобленерго» п. О. Шекета публічно оголосив, що всі охочі можуть отримати на представницьких пунктах (вул. Шептицького, 9, Глінки, 2, Прутська, 28-А) нову книжку для розрахунків за електричну енергію.

Та п. Шекета сам слово дав і сам його забрав. Бо чим іще пояснити, що персонал пунктів суворо проінструктований, що книжок видавати не треба.

Разом з оператором однієї з чернівецьких телекомпаній ми завітали до представницького пункту Обленерго на вул. Глінки, 2. Оголошення про видачу книжок немає. Коли оператору пункту не вдалося переконати хлопця в тому,що книжка йому не потрібна, то йому просто відмовили, пославшись на те, що мешканцям дев’ятиповерхівок їх не видають. Потім вказали на борг. Наступна відмовка – вимога підписати акт звірки із визнанням боргу. Коли ж хлопець повернувся у супроводі телевізійників з камерою, працівниця зажадала, щоби він сплатив борг і тоді отримає книжку. Але потім вона і від цього відмовилася. Врешті-решт, завдяки наполегливості Гекова хлопцеві таки видали книжку. Втім, зауважимо, що після цього інциденту вже без зайвих клопотів нову книжку отримала комерційний директор «Версій».

Представницький пункт на Шептицького, 9. Оголошення про видачу книжок теж немає. Сюди п. Геков завітав особисто, чемно відсидів чергу. Йому так само намагалися «пояснити», що платіжками користуватися зручніше. Кому зручніше? Виявляється, тим, хто приймає плату! Це нагадує анекдот про пожежника: взагалі-то хороша робота, та коли пожежа – хоч звільняйся!

Працівниця пункту, побачивши Гекова в черзі, квапливо вийшла до іншого приміщення, після чого сюди дуже швидко приїхали начальник Чернівецького РЕМу А. Штогринець і начальник його абонентського відділу п. Я. Рошко і почали вимагати, аби Геков покинув приміщення пункту, бо він, мовляв, «заважає працювати оператору». На запитання, чим конкретно заважає компанії її клієнт, відповідати не стали. Натомість обоє почали ображати п. Гекова. Та коли і це не допомогло, вже без зайвих пояснень п. Штогринець  запропонував п.Гекову припинити «усе це, бо інакше…»

– Ви мені погрожуєте? – перепитав Геков.

– Рекомендуємо, – не знайшов нічого влучнішого менеджер.

–Отож, коли зі мною щось станеться, – сказав Геннадій Геков у редакції, – ви будете знати, чому…

Іншими словами, усі будуть знати, чому!

Зрештою, як з’ясувала редакція, погрози вилилися у… «службову» – таку назву має цей документ на ім’я начальника РЕМ п. Штогринця від оператора пункту на вул. Шептицького. Його підписала ще й оператор КП «Чернівціводоканал», яка працює поруч. У доповідній йдеться про те, що керівництво має, цитуємо:  «надати захист від контролю пана Гекова, так як я не є його підлегла, він заважає працювати не тільки мені і оператору водоканалу ми знаходимося в одному кабінеті».

Чимало деталей свідчать, що записка написана на вимогу начальства. Скажімо, пані операторка (не вказуватимемо її призвища) стверджує, що Геков відмовлявся отримати розрахункову книжку. І це тоді, коли саме він ініціював усю боротьбу за їхню видачу. А ще пані стверджує, що Геков постійно навідується до них, заважаючи працювати та приводячи представників від різних ЗМІ. Але ж за півроку, за словами оператора водоканалу, Геков відвідав їх разів зо чотири…

Одне слово, виникає питання: які гроші та посади стоять на кону, коли за форму оплати точиться така непримиренна боротьба?   

Вл. інф.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Думок на тему “«Мені погрожували» –”