2008 року український користувач Інтернету в середньому проводив у мережі близько 8 годин на місяць, а до 2012 року цей показник збільшився більш ніж утричі і склав близько 27 годин. Про це свідчать матеріали дослідження компанії TNS. Для порівняння з іншими медіа, житель України в середньому витрачає близько 12 годин на місяць на друковані ЗМІ і близько 22 годин – на радіо. При чому, ці показники знижуються протягом останніх років. Телебачення і досі залишається лідером за кількістю часу: в середньому жителі України дивляться телевізор близько 71 години на місяць.
Вам також може сподобатися
Найуспішніша пані Чернівців не приховує свого віку, має аж чотирьох коханих чоловіків і працює… завідувачкою дитячим садочком, у якому, замість коридорів, – Смачна, Усміхнена, Радісна та інші вулиці!
Ефекти для діджея — це інструменти, які допомагають зробити сет цікавішим. Вони додають об’єм, підкреслюють важливі моменти, допомагають плавно переходити між треками. […]
У Чернівецькій області через поширення COVID-19 ввели «червоний» рівень епідемічної небезпеки. Це рішення було прийнято на позачерговому засіданні Державної комісії з питань […]
На це нібито просте запитання два солідні очільники краю – голова Чернівецької облдержадміністрації Михайло ПАПІЄВ і начальник Чернівецького обласного управління лісового та […]
