Як подається звіт до Пенсійного фонду в паперовому вигляді

Звітувати з використанням засобів Інтернету швидко і зручно. Що ж робити, якщо Ви ще не встигли придбати електронно-цифровий підпис? Доведеться витрачати додатково масу часу та здавати звіт на папері. Як це відбувається?

Звіт на паперових носіях, завірений підписами керівника, бухгалтера та скріплений печаткою (за наявності) подається до відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж відповідного районного управління ПФУ.

Однак, коли у страхувальника у звітному місяці застрахованих осіб було понад 10, крім паперової форми звітності, обов’язковим є подання звіту на електронних носіях.

Працівникфонду перевірить ваш звіт на:

■відсутність виправлень та різних перекреслень і помарок;
■наявність підписів та печатки;
■дотримання загальних вимог до формування звіту.

Звертаємо увагу на те, що ви повинні подати повний комплект бланків. За відсутності хоча б однієї з визначених таблиць звіт не приймається!

Якщо у звіті немає помилок, працівник фонду реєструє звіт, проставляє на звіті та відривному корінці номер, під яким він зареєстрований в базі ПФУ, підписує та завіряє його печаткою або штампом. Вам видається корінець звіту.

Особливість в тому, що поданий звіт одразу реєструється в Центральному сховищі (у Києві) з присвоєнням номеру і дати звіту. Якщо ви не подали звіту вчасно, до вас будуть застосовуватись штрафні санкції, відповідно до чинного законодавства.

Після того, як звіт внесуть до бази, він буде перевірений на коректність даних і, за виявлення помилок, ви повинні будете виправити їх.

Прес-служба ГУ ПФУ в Чернівецькій області

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *