Українці обрали улюблені продукти року!

Відбулася восьма урочиста церемонія нагородження переможців Міжнародного конкурсу «Вибір року-2008». Претендентами на високе звання «Вибір року-2008» були понад 100 вітчизняних і зарубіжних компаній більш як у сотні номінацій.

Статус «Найкраща горілка» з великим відривом від інших номінантів отримав лідер вітчизняного алкогольного ринку ТМ «Хортиця».

Як відзначив директор з якості ТМ «Хортиця» Олексій Тихонов, результати показали реальні уподобання людей! Виграли ті товари та продукти, які дійсно популярні у споживачів. «Мені особливо приємно, що ми перемагаємо уже не вперше, тобто люди люблять і обирають «Хортицю» за абсолютну якість», – наголосив він.

Вибір переможця визначався за результатами досліджень, які відображають реальні уподобання людей. Ще одна особливість фестивалю-конкурсу – це міжнародний аудит. Його здійснює одна з найавторитетніших агенцій світу – Delloitte, яка перевіряє, наприклад, результати номінації на «Оскар» в Голівуді. Це дозволяє говорити про високий рівень довіри, тому що споживачі самі визначають справжніх переможців.

За словами Ганни Руденко, директора конкурсу в Україні, «Вибір року» – загальновизнаний рейтинг, який називає найкращі товари та послуги на українському ринку: «Перемога в нашому конкурсі говорить про лояльність до бренду і про прихильність людей до тієї чи іншої торгової марки. «Хортиця» перемагає уже не вперше, і це є свідченням того, що споживачі люблять цей бренд».

ТМ «Хортиця» стала переможцем конкурсу «Вибір року» другий рік поспіль. Перемога у «Виборі року-2008» – ще одне підтвердження підтриманої експертами абсолютної якості «Хортиці», яку сьогодні любить і обирає кожний третій українець.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *