Бюджет Чернівців у 2009 році становитиме 549 мільйонів гривень

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
15 cічня 2009 року
Прес-центр інформує:

Чернівці просять 138 мільйонів гривень цільової субвенції з Держбюджету

Звернення до Верховної Ради та Кабміну з проханням внести  зміни в  окремі статті Закону України «  Про Державний бюджет України  на 2009 рік»  прийняли 15 січня депутати Чернівецької міської ради.

Вони пропонують при розподілі додаткової дотації на вирівнювання фінансової спроможності місцевих бюджетів передбачити не менш,  як 25% , містам обласного значення . При цьому  субвенції з держбюджету передбачати  безпосередньо містам, а порядок  використання цих субвенцій місцевим бюджетам затверджувати одночасно  із затвердженням закону про Держбюджет.

Для міста Чернівців  просять передбачити у 2009 році  цільові субвенції з держбюджету  на наступні видатки :

• вирівнювання фінансової спроможності для галузей соціально-культурної сфери у сумі 10 млн. грн., з яких на освіту – 6,0 млн. грн., охорону здоров’я – 1,7 млн. грн., фізичну культуру і спорт – 1 млн. грн., культуру -0,8 млн. грн., інші галузі – 0,5 млн. грн.;

• завершення робіт з ліквідації наслідків липневої стихії – 66 млн. 253 тис. грн.;

• заходи з енергозбереження, у т.ч. оснащення  житлових  будинків засобами обліку води і тепла, ремонт і реконструкцію теплових мереж та котелень, будівництво газопроводів  на умовах співфінансування – 7 млн. грн.;

• соціально-економічний розвиток Чернівців, в т.ч. для  завершення розпочатих до 600-річчя міста об’єктів та  розрахунків за вже виконані  роботи – 75 млн. грн.

Депутати міської ради звертають увагу, що у Держбюджеті на 2009 рік  не передбачені субвенції на соціально-економічний  розвиток територій, заходи з енергозбереження, збереження  пам’ятників  історії та архітектури ні бюджету Чернівців, ні обласному бюджету, а доведений  місту  обсяг видатків не забезпечує бюджетними ресурсами виконання делегованих місцевому самоврядування повноважень на належному рівні внаслідок надзвичайно низьких фінансових нормативів бюджетної забезпеченості на одного учня, дитину дошкільного віка,  одного мешканця.  У результаті на виконання цих повноважень   місто змушене  збільшувати видатки за рахунок самостійно зароблених коштів, які повинні у першу чергу спрямовуватися  на місцеві програми розвитку житлово-комунального господарства  та благоустрій.

Депутати просять збільшити розмір штрафів за порушення правил благоустрою

Звернення до  Президента, Прем’єр-міністра та  Верховної ради України з  проханням переглянути статтю 152 Кодексу  України про адміністративні правопорушення з метою збільшення розміру  штрафу за порушення правил благоустрою  прийняли 15 січня  на сесії депутати Чернівецької міської ради.

Депутати Чернівецької міської ради вважають, що діючі розміри штрафних санкцій за порушення Правил благоустрою є недостатніми, не відповідають вимогам сьогодення та не стимулюють  мешканців і підприємців до забезпечення чистоти і порядку.  Мізерні розміри цих штрафів навіть не покривають  витрат на  усунення завданих у результаті недотримання правил благоустрою збитків.

На їх думку, збільшення  штрафів  за порушення правил благоустрою  надасть змогу поповнювати міські  бюджети  та спонукати суб’єкти господарювання належним чином виконувати  правила щодо забезпечення у населених пунктах чистоти і порядку.

Бюджет Чернівців у 2009 році становитиме 549 мільйонів гривень

Бюджет міста у 2009 році становитиме 549 мільйонів гривень. Він аскетичний, але дає можливість вижити

Проект міського бюджету на 2009 рік майже одностайно схвалила 15 січня сесія Чернівецької міської ради. Із 45 присутніх на сесії депутатів, 44 проголосували «за», один депутат не голосував.

Бюджет міста Чернівців на 2009 рік буде бездефіцитним, загальний  обсяг його доходів  становитиме 548,7 млн. грн., у т.ч.  обсяг доходів загального фонду – 444,8 млн. грн., спеціального фонду – 103,9 млн. грн.

Як повідомив заступник міського голови, начальник фінансового управління міської ради Євген Прокопець,  обсяг І кошику міського бюджету у цьому році становить 217,7 млн. грн., що на 9,2 млн. грн. менше, ніж у  2008 році. Зменшення цих доходів  спричинено очікуванням  зменшення надходжень податку на доходи з фізичних осіб у зв’язку із  скороченням  під час кризи фондів оплати праці та штатів.

Обсяги ІІ кошика міського бюджету у цьому році  становлять 81,2 млн. грн., що на 58 млн. грн. більше, ніж у 2008 році.  Місцевих податків та зборів очікується зібрати на 23,5 млн. грн., що на 7 млн. грн. більше, ніж торік.  Зокрема,  прогнозується, що  надійде  понад 50 млн. грн. плати на землю.

Обсяг спеціального фонду бюджету становитиме 80,6 млн. грн., в т.ч. бюджету  розвитку  лише 50,4 млн. грн., що значно менше, ніж торік ( у 2008 році до бюджету розвитку надійшло 81,2 млн. грн.).

У цьому році очікується  скорочення до 5,3 млн. грн. надходжень від  відчуження комунального майна у зв’язку із скороченням бази приватизації ( торік було отримано 28,9 млн. грн.)  Від продажу землі заплановано отримано 39 млн. грн. Для погашення заборгованості  за виконані торік роботи на об’єктах до 600-річчя міста планується  передати 6,1 млн. грн. із загального фонду бюджету до бюджету розвитку. Передбачено також на 20% скоротити видатки на оплату бюджетними установами енергоносіїв.

На зарплату бюджетникам  міста у 2009 році  передбачено 243,7  млн. грн., що на 13% більше, ніж торік. Питома вага заробітної плати у видатках бюджету становить майже 55%  ( в освіті – 81%, охороні здоров’я – 82%,  культурі – 80%, фізкультурі і спорту – 82%).

Голова депутатської комісії з питань економіки, бюджету та фінансів Володимир Пронін заявив, що дохідна частина бюджету міста у 2009 році зважена та реальна до виконання, а видаткова частина – аскетична, але дає можливість вижити.

Депутати  визначили бюджетні пріоритети на 2009 рік. Вони мають намір  протистояти кризі  усіма можливими засобами, дотримуючись жорсткої економії видатків у всіх сферах, забезпечити першочергове фінансування соціальної сфери та підтримку соціально незахищених категорій населення, погашення боргів перед підрядниками за виконані  до 600-річчя міста роботи, залучення прямих іноземних інвестицій у промисловий сектор економіки міста, збереження міської інфраструктури, зокрема підтримку роботи тих підприємств, які забезпечують  життєдіяльність міста.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *