АМКУ оштрафував lifecell майже на 20 мільйонів за “посекундну” тарифікацію

 Оператор в комунікації зі споживачами вказував, що тарифікація «посекундна». У той же час фактична тарифікація відбувається у розмірі повної вартості хвилини за кожну першу секунду кожної хвилини, що почалася, відзначили в АМКУ.

Антимонопольний комітет України (АМКУ) оштрафував великого українського оператора мобільного зв’язку lifecell на 19,5 млн грн за поширення неправдивої інформації щодо тарифікації дзвінків і, як наслідок, порушення закону про захист від недобросовісної конкуренції. Читайте також “Київстар” підвищує вартість тарифних планів в 1,5-2 рази Про це повідомив глава регулятора Юрій Терентьєв на своїй сторінці в соцмережі Facebook. «Відповідач в комунікації зі споживачами вказував, що тарифікація «посекундна». У той же час фактична тарифікація відбувається у розмірі повної вартості хвилини за кожну першу секунду кожної хвилини, почалася. Накладено штраф 19,5 млн грн», – написав він. Як повідомляв УНІАН, наприкінці квітня АМКУ оштрафував оператора «Київстар» на 43,5 млн грн за подання неповної інформації про діяльність компанії у відповідь на вимогу комітету. Український оператор мобільного зв’язку lifecell в 2016 році отримав чистий прибуток у розмірі 928,3 млн грн порівняно з чистим збитком у розмірі 4,439 млрд грн в 2015 році. Кількість абонентів lifecell становить 12,4 млн осіб (з них активних, які зробили хоча б один дзвінок протягом останніх трьох місяців, – близько 9 млн). Найбільшими конкурентами цієї компанії на національному ринку стільникового зв’язку «Київстар» і «ВФ Україна» (бренд Vodafone).

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *