«Як козаки медицину випробовували»: Нові серії легендарного мультфільму

2017-го славетна трійця козаків з легендарного мультфільму «Як козаки…» зіштовхнеться із викликом, із яким досі ніколи не мала справи, – з українською медициною.

У двох 30-секундних відео здоровань Грай, коротун Око й силач Тур випробуватимуть на собі усе нове, що запроваджується в сучасній українській системі охорони здоров’я, повідомляє прес-офіс проекту «Програма комунікації реформ в Україні».

За сюжетом, козаки перебувають у самому розквіті сил. Упродовж життя вони жодного разу не скаржилися на здоров’я, а члени їхніх родин не потрапляли до медичних закладів. Але настає час і для такого. Трійця випробовуватиме на собі нововведення в медицині, зокрема, користуватиметься безкоштовними ліками, лікуватиме членів своїх родин та відвідуватиме лікарні в різних регіонах України. У роликах козаків усюди оточуватимуть жінки – мами, дружини, сестри.

«Трійця козаків – це образи, взяті з реального життя. У цих персонажах кожний з нас впізнає себе: вони, як і кожний з нас, звертаються до медичних закладів. Природна заощадливість, яка у козаків, тобто в усіх нас, у крові, змушує героїв шукати шляхів для економії, розповідає сценарист серіалу Антон Базелінський. – Уже кілька десятків років ці персонажі знаходять виходи з будь-яких ситуацій. Тож усім нам варто придивитися, що вони робитимуть, коли їхнім рідним, односельцям знадобляться ліки та медичне обслуговування високого рівня. Гадаю, усім нам варто повчитися кмітливості козаків».

Як і раніше, здоровань Грай, коротун Око й силач Тур не будуть говорити. Думки та емоції вони висловлюватимуть діями, текст буде лише закадровий.

Анімаційні ролики «Як козаки медицину випробовували» – частина комунікаційної кампанії, покликаної привернути увагу широкої громадськості до змін у медицині.

Автори розраховують, що образи, знайомі українському народові вже 50 років, додадуть емоційного забарвлення й довіри до поточних змін у соціальній сфері. Медіа-кампанія за участі персонажів легендарного мультфільму, окрім відео, передбачає створення радіо-роликів і дотепних коміксів для друкованих ЗМІ та Інтернет-медіа.

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *